fbpx

Strona wykorzystuje pliki cookies. Używamy informacji zapisanych w plikach cookies m.in. w celach statystycznych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) możesz zmienić ustawienia dotyczące akceptowania plików cookies. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji, wraz ze wskazówkami dotyczącymi zmiany ustawień, można znaleźć w Polityka prywatności.

Regulamin programu lojalnościowego Bratex Target Punkt

I. Postanowienia ogólne.

  1. Niniejszy regulamin określa zasady funkcjonowania oraz warunki uczestnictwa w programie lojalnościowym Bratex Target Punkt (dalej: Program).
  2. Organizatorem Programu jest Bratex Dachy Mrzygłód Spółka Komandytowa z siedzibą w Dębicy przy ul. Przemysłowej 22, 39-200 Dębica, wpisana do rejestru przedsiębiorców – Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000320498 przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 8722225215, email: targetpunkt@bratex.pl (dalej: Organizator).
  3. Celem Programu jest skupianie osób dokonujących sprzedaży produktów Organizatora, w szczególności przedstawicieli handlowych oraz umożliwienie im korzystania z szczególnych ofert specjalnych przygotowanych dla uczestników Programu, w tym wymiany punktów na nagrody.
  4. Program obowiązywać będzie do odwołania przez Organizatora.
  5. Program umożliwia zbieranie punktów ustalanych na podstawie wartości zamówienia dokonanego przez ostatecznego odbiorcę w wyniku działania Uczestnika programu, a następnie wymienianie ich na nagrody dostępne w katalogu Programu, na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
  6. Uczestnik przystępując do Programu zobowiązany jest zapoznać się z treścią niniejszego regulaminu. Ponadto Uczestnik przystępując do Programu zobowiązuje się do przestrzegania zasad zawartych niniejszym regulaminie, a także potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w Programie.
  7. Niniejszy regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.bratex.pl.

II. Warunki uczestnictwa w Programie.

  1. Uczestnikiem Programu może być wyłącznie dopuszczona przez Organizatora pełnoletnia osoba dokonująca sprzedaży produktów oferowanych przez Organizatora.
  2. W celu uczestnictwa w Programie Uczestnik zobowiązany jest:
    a) uzyskać zgodę swojego pracodawcy na uczestnictwo w Programie w przypadku, gdy dokonuje on sprzedaży produktów oferowanych przez Organizatora w ramach wykonywania powierzonych mu obowiązków służbowych; Organizator ma prawo kontroli posiadania takiej zgody, a w przypadku jej braku Organizator może zawiesić Uczestnictwo w Programie albo usunąć Uczestnika z Programu; Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieuzyskanie zgody pracodawcy na uczestnictwo w Programie;
    b) zarejestrować się w Programie podając swoje dane osobowe (w szczególności: imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail).
  3. W celu rejestracji w Programie konieczne jest podanie:
    a) unikatowego kodu generowanego przez aplikację sprzedażową B2B produktów Organizatora, przy czym kod ten będzie aktywny dopiero gdy dla danego zamówienia zostanie wystawiona faktura końcowa na ostatecznego odbiorcę;
    b) kodu aktywacyjnego, przy czym kod ten jest podawany przez Organizatora osobom, które są zaangażowane w proces sprzedaży ponad standardowo, generują wysoką sprzedaż produktów Organizatora oraz systematycznie uczestniczą w szkoleniach handlowych Organizatora; decyzja Organizatora o przyznaniu kodu aktywacyjnego jest jego swobodną decyzja biorąc pod uwagę realizację procesu sprzedaży produktów Organizatora przez osobę zainteresowaną uczestnictwem w Programie.
  4. Po podaniu danych, o których mowa w ust. 3, Organizator dokona weryfikacji ich prawidłowości i podejmie decyzję w przedmiocie przyznania uczestnictwa w Programie.
  5. Kody, o których mowa w ust. 3 pkt 1) generowane są wyłącznie przy sprzedaży za pośrednictwem aplikacji sprzedażowej B2B Organizatora następujących produktów: blachodachówki, blachy trapezowe, rąbek zatrzaskowy, rąbek na felc w postaci paneli oraz blachy w kręgu, blachodachówki modułowe, system rynnowy Struga i inne, do których dostarczono kupony z kodami.
  6. Uczestnik może być zarejestrowany w Programie tylko jeden raz.
  7. Uczestnik zostanie poinformowany o zakończeniu procesu rejestracji.
  8. Organizator zastrzega sobie możliwość weryfikacji, czy Uczestnik spełnia warunki udziału w Programie.
  9. W przypadku stwierdzenia naruszenia warunków uczestnictwa przed zarejestrowaniem w Programie i założeniem konta, Organizator odmówi rejestracji w Programie i założenia konta.
  10. W przypadku stwierdzenia naruszenia warunków uczestnictwa po zarejestrowaniu w Programie i założeniu konta, a także stosowania niewłaściwych praktyk sprzedażowych, Organizator zablokuje lub usunie konto Uczestnika.
  11. Usunięcie konta Uczestnika oznacza wykluczenie z Programu, a zebrane punkty ulegają przepadkowi.
  12. Zgłoszenie udziału w Programie musi być dokonane w sposób wskazany w regulaminie. Niespełnienie któregokolwiek z warunków zgłoszenia udziału w Programie spowoduje nieważność zgłoszenia do Programu.
  13. Osoba przystępująca do Programu wyraża zgodą na przetwarzanie jej danych osobowych w celu realizacji uczestnictwa w Programie, a także obsługi tego Uczestnictwa przez Organizatora.
  14. Uczestnik ma możliwość zalogowania się do jego konta w Programie za pośrednictwem aplikacji mobilnej pn. Target Punkt (dalej: Aplikacja).
  15. Organizator zastrzega sobie możliwość zawieszenia Uczestnictwa w Programie dla poszczególnych Uczestników.
  16. Uczestnik zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Organizatora o cofnięciu mu zgody pracodawcy na uczestnictwo w Programie.

III. Otrzymywanie punktów. Wymiana punktów na nagrody.

  1. Uczestnik po zarejestrowaniu w Programie i założeniu konta otrzymuje możliwość zbierania punktów w Programie.
  2. Uczestnik może zbierać punkty wyłącznie za produkty, które przy jego udziale zostały sprzedane ostatecznemu odbiorcy. Punkty mogą być naliczone w wyłącznie za okres, w którym Uczestnik uczestniczył w Programie. Za okres wcześniejszy punkty nie są przyznawane.
  3. Standardowa ilość punktów przyznanych przez Organizatora wynosi 1% wartości netto zrealizowanego i opłaconego w pełni zamówienia. Przykładowo sprzedaż przy udziale Uczestnika produktów o wartości 100 zł daje Uczestnikowi 1 punkt. Organizator zastrzega sobie możliwość okresowej zmiany mnożnika standardowej ilości punktów (1%) w zależności od pory roku, okresowych promocji oraz innych sytuacji rynkowych. Okres zmiany mnożnika standardowej ilości punktów będzie każdorazowo publikowany w aktualnościach Aplikacji z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
  4. Uczestnik Programu przypisywany jest do konkretnej jednostki sprzedażowej wskazanej w aplikacji sprzedażowej B2B Organizatora, przy czym w przypadku zakończenia współpracy przez Uczestnika z tą jednostką jest on zobowiązany do poinformowania Organizatora o takiej okoliczności w terminie 7 dni od jej zaistnienia. Organizator ma prawo zmienić Uczestnikowi przypisaną dotychczas jednostkę sprzedażową, jeżeli taka zmiana nastąpi, a sprzedaż będzie kontynuowana Uczestnika w ramach innego podmiotu współpracującego z Organizatorem. Jeżeli Uczestnik zaprzestanie współpracy z przypisana dotychczas jednostką sprzedażową i nie będzie jej kontynuował z innym podmiotem współpracującym z Organizatorem, Organizator wyłączy Uczestnikowi możliwość dalszego zbierania punktów.
  5. Ilość przyznawanych punktów będzie każdorazowo pomniejszana o 10% wartości dodatkowego rabatu od cennika dilerskiego, który Organizator udzieli na prośbę Uczestnika. Przykładowo, jeżeli dodatkowy rabat na produkty wyniesie 100 zł to pomniejszenie przyznawanych punktów nastąpi o 10 zł, co odpowiada 10 punktom.
  6. W przypadku zwrotu produktów lub zastosowaniu dodatkowego rabatu po sprzedaży produktów ilość przyznanych wcześniej punktów zostanie odpowiednio pomniejszona (cofnięta), biorąc pod uwagę ostateczną wartość zamówienia wynikającą z wystawionej faktury korygującej lub innego właściwego dokumentu sprzedażowego.
  7. Organizator ma prawo do cofnięcia przyznanych Uczestnikowi punktów w przypadku zauważenia przez niego nadużyć lub błędnego przyznania punktów.
  8. Uczestnik nie ma prawa do zbierania punktów w sposób niezgodny z postanowieniami niniejszego regulaminu.
  9. W przypadku stwierdzenia naruszenia przez Uczestnika zasad w zakresie zbierania punktów, Organizator odmówi przypisania punktów Uczestnikowi w zakresie objętym naruszeniem.
  10. Organizator ma prawo do weryfikacji prawidłowości zbierania punktów przez Uczestników i w tym celu Organizator może w szczególności skontaktować się z każdym Uczestnikiem i wyjaśnić prawidłowość naliczonych punktów.
  11. Przyznane Uczestnikowi punkty mogą być wymienione przez Uczestnika na nagrody.
  12. Aktualny katalog nagród w Programie dostępny jest po zalogowaniu się do swojego konta lub za pośrednictwem Aplikacji.
  13. Wartość każdej nagrody wyrażona jest w punktach. Organizator zastrzega sobie możliwość ustalania wartości punktowej nagród w dowolnym czasie w zależności od zmiennych, w szczególności mając na uwadze cenę zakupu, koszty dostawy.
  14. Organizator zastrzega sobie także możliwość aktualizacji katalogu nagród.
  15. Uczestnik posiadający odpowiednią ilość zebranych punktów może po zalogowaniu się do swojego konta lub za pośrednictwem Aplikacji wybrać i zamówić pod podany adres nagrody, których wartość punktowa nie przekracza ilości punktów zebranych przez Uczestnika.
  16. Po złożeniu zamówienia ilość punktów na koncie Uczestnika zostanie pomniejszona o wartość nagród.
  17. Nagrody nie podlegają wymianie na pieniądze.
  18. Niewykorzystane punkty podlegają przepadkowi. Uczestnikowi nie przysługuje prawo do otrzymania ekwiwalentu pieniężnego bądź rzeczowego w zamian za niewykorzystane punkty.
  19. Uczestnik nie może przenieść swoich uprawnień na inne osoby.

IV. Postępowanie reklamacyjne.

  1. Wszelkie reklamacje mogą być zgłaszane Organizatorowi w terminie 14 dni od wystąpienia okoliczności uzasadniających zgłoszenie reklamacji.
  2. Reklamacje dostarczone po terminie, o którym mowa w ust. 1 nie będą rozpatrywane.
  3. Zgłoszenie reklamacyjne należy wysłać na następujący adres poczty elektronicznej Organizatora targetpunkt@bratex.pl.
  4. Reklamacja powinna zawierać:
    a) imię, nazwisko;
    b) numer telefonu;
    b) wskazanie przyczyny reklamacji;
    c) uzasadnienie reklamacji.
  5. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 30 dni od daty jej otrzymania.
  6. Osoba składająca reklamację zostanie poinformowana o decyzji na adres poczty elektronicznej podany w reklamacji.

V. Przetwarzanie danych osobowych.

  1. Uczestnik Programu wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Organizatora, zgodnie z przepisami Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (Dz. Urz. UE.L 2016 Nr 119, str. 1; dalej: RODO) w celach związanych z uczestnictwem i przeprowadzeniem Programu.
  2. Uczestnik wyraża zgodę na otrzymywanie informacji o organizowanych akcjach promocyjnych. Poprzez wyrażenie zgody na otrzymywanie informacji marketingowych Uczestnik wyraża zgodę na przesyłanie mu drogą elektroniczną na podany adres e-mail, poprzez wiadomość na podany numer oraz Aplikację informacji handlowych, w tym informacji o promocjach objętych Programem.
  3. Organizator Programu informuje, że:
    a) Administratorem danych osobowych Uczestników jest Bratex Dachy Mrzygłód Spółka Komandytowa z siedzibą w Dębicy przy ul. Przemysłowej 22, 39-200 Dębica, wpisana do rejestru przedsiębiorców – Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000320498 przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 8722225215, email: ado@bratex.pl;
    b) Dane osobowe Uczestników przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 a) RODO w celu uczestnictwa w Programie i mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do tego na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz zawartych umów;
    c) Uczestnicy posiadają prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i prawo do przenoszenia danych;
    d) Uczestnicy posiadają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;
    e) Niniejsze dane będą przetwarzane przez okres realizacji Programu;
    f) Podanie danych osobowych przez Uczestników jest fakultatywne, lecz brak ich podania uniemożliwia udział w Programie lub otrzymywanie ofert promocyjnych.

VI. Postanowienia końcowe.

  1. Niniejszy regulamin podlega prawu polskiemu.
  2. Organizator Programu zastrzega sobie prawo zmiany regulaminu i warunków Programu w czasie jego trwania. Zmiana nastąpi z 14-dniowym wyprzedzeniem.
  3. Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w Programie w każdym czasie.
  4. Usunięcie konta Uczestnika oznacza równocześnie utratę przez niego uprawnień wynikających z członkostwa w Programie i będzie tożsame z wygaśnięciem członkostwa.