Strona wykorzystuje pliki cookies. Używamy informacji zapisanych w plikach cookies m.in. w celach statystycznych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) możesz zmienić ustawienia dotyczące akceptowania plików cookies. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji, wraz ze wskazówkami dotyczącymi zmiany ustawień, można znaleźć w Polityka prywatności.
Informujemy, iż przedsiębiorstwo BRATEX DACHY MRZYGŁÓD Sp. k. zrealizowało projekt w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia na lata 2014-2020
Działanie 1.4 Wzór na konkurencję
„ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORSTWA BRATEX DACHY SP. Z O.O. SP. K. W WYNIKU WDROŻENIA STRATEGII WZORNICZEJ”
Cel główny projektu: Podwyższenie konkurencyjności przedsiębiorstwa BRATEX DACHY MRZYGŁÓD Sp. k. (dawniej BRATEX DACHY SP. Z O.O. SP. K) na rynku poprzez wdrożenie rekomendacji wskazanych w strategii wzorniczej opracowanej w ramach Etapu I działania 1.4 POPW.
Cel główny projektu został osiągnięty poprzez realizację celów szczegółowych:
poszerzenie oferty o nowy produkt tj. systemy rynnowe o niestandardowym – w stosunku do istniejących na rynku – przekroju, zapewniającym wyróżniający charakter produktu,
wdrożenie innowacji marketingowej,
wdrożenie innowacji procesowej/ organizacyjnej,
wdrożenie innowacji technologicznej zapewniającej wdrożenie nowego produktu na rynek.
Projekt umożliwił osiągnięcie następujących efektów:
Projekt umożliwił osiągnięcie następujących efektów:
Wdrożenie do oferty nowej linii produktów tj. systemy rynnowe.
Wzmocnienie marki BRATEX poprzez wdrożenie działań związanych z innowacją marketingową.
Rozwój firmy BRATEX i wzmocnienie pozycji rynkowej.
Wdrożenie zmian w obrębie struktury organizacyjnej firmy.
Zmiany i usprawnienia w obrębie procesów.
Wartość projektu: 6 166 236,00 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 2 993 900,00 PLN
Przedsiębiorstwo BRATEX DACHY MRZYGŁÓD Sp. k. zrealizowało projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pn. „Wzrost konkurencyjności spółki BRATEX DACHY poprzez wprowadzenie do oferty innowacyjnych hybrydowych pokryć dachowych” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa podkarpackiego na lata 2014-2020, działanie 1.4. Wsparcie MŚP, Poddziałanie 1.4.1. Dotacje bezpośrednie.
Cel projektu: Podwyższenie konkurencyjności BRATEX DACHY MRZYGŁÓD SP. K. na rynku poprzez uruchomienie innowacyjnego produktu – blachodachówki hybrydowej.
– panele ciągłe
– panele w formie rąbka stojącego modułowego
– kasetony elewacyjne
1. Wprowadzenie na rynek innowacyjnych w skali światowej produktów elewacyjnych z powłoką hydrofobową.
2. Poszerzenie rynku odbiorców, wzrost sprzedaży na zagraniczne rynki zbytu.
3. Uzyskanie przewagi technologicznej i jakościowej nad produktami konkurencyjnymi dzięki uzyskaniu lepszych parametrów użytkowych (żywotności) produktów elewacyjnych.
4. Podniesienie konkurencyjności. Dzięki nowemu rozwiązaniu Wnioskodawca będzie mógł konkurować z produktami oferowanymi przez największe firmy na rynku.
5. Umocnienie pozycji Wnioskodawcy na rynku – rozpoznawalność marki.
6. Odniesienie korzyści ekonomicznej.
Informujemy, iż BRATEX DACHY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA realizuje projekt w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia na lata 2014-2020
Działanie 1.4 Wzór na konkurencję – II Etap
pt. „ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORSTWA BRATEX DACHY SP. Z O. O. SP. K. W WYNIKU WDROŻENIA STRATEGII WZORNICZEJ”
Nr projektu: POPW.01.04.00-18-0035/19
Celem głównym projektu jest podwyższenie konkurencyjności przedsiębiorstwa BRATEX DACHY SP. Z O. O. SP. K. na rynku poprzez wdrożenie rekomendacji wskazanych w strategii wzorniczej opracowanej w ramach Etapu I działania 1.4 POPW.
Wartość projektu: 6 166 236.00 PLN
Wartość dofinasowanie: 2 993 900.00 PLN
Informujemy, iż BRATEX DACHY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA realizuje projekt w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia na lata 2014-2020
Działanie 1.2 Internacjonalizacja MŚP
pt. „Wdrożenie modelu biznesowego internacjonalizacji celem podwyższenia konkurencyjności przedsiębiorstwa BRATEX DACHY Sp. z o.o. Sp. k. na rynku węgierskim i słowackim”
Nr projektu: POPW.01.02.00-18-0050/19
Celem głównym projektu jest wprowadzenie produktów na rynek węgierski i słowacki.
Wartość projektu: 640 830,00 PLN
Wartość dofinasowanie: 442 850,00 PLN